top of page

matryce do laptopów - gdzie kupic ?


Matryce do laptopów to jedna z tych rzeczy których chyba szuka każdy, ile razy zdarzyło się nam zepsuć naszego laptopa poprzez uszkodzenie mechaniczne ( upadki itp )

na tym blogu opiszę tutaj gdzie i najtaniej kupić takową matryce do laptopa.

Na pierwszym miejscu polecam chyba najbardziej obszerną witryne w Polskim internecie czyli po prostu allegro tutaj można znaleść praktycznie wszystko, setki hurtowni i sklepów oferujących swoje przedmioty - tak tutaj możemy znaleść praktycznie wszystko i dla wszystkich, dla tych którzy mają żyłke chazardzisty można pobawić się z licytacjami ale ja osobiście używam zawsze opcji Kup Teraz

Na 2 miejscu gdzie możemy kupić taka matryce to po prostu podzwonić po po różnych serwisach specjalizujących się w różnych naprawach tego typu, jest taniej - można kupić jakąś sprawną "używkę" sam jak kiedyś szukałem matrycy i chyba jakiś innych częsci po kosztach, dzwoniłem po paru serwisach i jednym z który wgl chciał odsprzedać mi matryce była firma naprawa pralek wrocław odsprzedali mi matryce bodajże za 80 zł a ceny na allegro były ponad 200 zł - jak widać opłaca się kupować matryce w taki sposób

na 3 miejscu też mogę polecić jak ktoś ma działaność gospodarczą kupować częsci w hurtowaniach elektronicznych bądź po prostu hurtownie sprzętu IT, tutaj podobnie jak na allegro - są hurtownie online, są też hurtownie do których po prostu można przyjechać i kupić sobie odpowiednią część - plusy ? Niskie ceny, dostępność częsci praktycznie od reki. Minusy ? Nie ma.

Na 4 miejscu ? Tutaj już nie ma co opisywać po prostu różnego rodzaju złomy komputerowe, szroty - np. w Wrocławiu na ul. Granicznej można znaleść taki złom z sprzętem komputerowym ceny są wręcz śmieszne ponieważ kupujemy tam "częsci" ( chociaz sam nie wiem czy mozna tak to nazwać :) ) na kilogramy, przykładowo 1 KG złomu kosztuje tam ok 5 zł czyli tyle co przeciętna czekolada w sklepie - sam osobiscie nie byłem na takim szczrocie ale mam znajomych którzy chodzą tam regularnie - czasami nawet można kupić "coś co działa" hehe...

Podsumowując ?

Ja polecam allegro i próbować kupować częsci do laptopów od serwisów - taniej i szybciej

Chociaż niektórzy wolą próbować na szrotach - jak ktoś ma dużo czasu i chęci to też fajna sprawa.

SOPHIE'S
COOKING TIPS

#1 

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.

 

#2

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.

 

#3

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.

bottom of page